وزیر ورزش و جوانان با اشاره به طرح نیازسنجی ورزش گیلان گفت: باید از سوی مسؤولان ارشد استان و نیز مدیران حوزه ورزش این نیازسنجی انجام و به ما ارائه شود تا بتوانیم نیازهای ضروری ورزشی را تا حد ممکن برطرف ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید سجادی عصر امروز در حاشیه بازدید از پروژه های مهم ورزشی در استان گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان در رشته های مختلف ورزشی سرآمد دیگر استان های کشور است، اظهار کرد: گیلان علاوه بر داشتن ورزشکاران قهرمان در رشته های مختلف به مانند مرحوم نامجو را تحویل ورزش کشور داده و در رشته فوتبال هم با تیم های مختلف روزهای درخشانی را سپری می کنند. 

وی با قدردانی از زحمات نماینده عالی دولت در گیلان در خصوص اهتمام به حل مشکل استادیوم فوتبال انزلی و دیگر پروژه های عمرانی ورزشی در این استان گفت: به منظور توسعه ورزش در گیلان علاوه بر تلاش بسیار خوب مدیرکل این استان، استاندار و نمایندگان مردم در مجلس نیز زحمات زیادی کشیده است. 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به رفع دغدغه های ورزشی گیلان در حوزه های مختلف افزود: تمامی دغدغه های مطرح شده توسط ورزشکاران و نماینده عالی دولت در گیلان احصاء همه این موارد مورد رسیدگی و پیگیری قرار می گیرد. 

سجادی با اشاره به طرح نیازسنجی ورزش گیلان گفت: باید از سوی مسؤولان ارشد استان و نیز مدیران حوزه ورزش این نیازسنجی انجام و به ما ارائه شود تا بتوانیم نیازهای ضروری ورزشی این استان را تا حد ممکن برطرف کنیم. 

وی توجه به جوانان و جلوگیری از کاهش پیری جمعیت در استان گیلان را یکی از اهداف دولت برشمرد و بیان کرد: دولت مردمی و وزارت ورزش و جوانان در بخش جوانان نیز با معاونت امور جوانان اداره ورزش گیلان ارتباط خوبی وجود دارد و برنامه های این حوزه نیز به نحو مطلوبی پیگیری می شود. 

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به ورزش های بومی محلی در استان گیلان گفت: کشتی گیله مردی یکی از ورزش های سنتی و بومی منطقه و معروف در کشور است و خوشبختانه این خطه در این بخش جایگاه ویژه ای در ورزش کشور دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان