وزیر ورزش و جوانان یکی از اهداف دولت مردمی در استانها و بخصوص گیلان را توسعه شاخصه و زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: گیلان علی رغم داشتن چندین تیم لیگ برتری و لیگ یکی در رشته ورزشی فوتبال ولی متاسفانه ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان صبح امروز در سفر یک روزه به گیلان با حضور در گلزار شهدای رشت با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این استان ادای احترام کرد. 

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گیلان یکی از استان های با ظرفیت بالا در حوزه ورزش ملی و قهرمانی است، اظهار کرد: استان گیلان از دیرباز در رشته های مختلف ورزشی دارای قهرمانانی همچون مرحوم نامجو بوده که افتخارات بسیاری زیادی را برای ملت ایران به دست آوردند. 

حمید سجادی یکی از اهداف دولت در استان گیلان را توسعه شاخصه و زیرساخت های ورزشی دانست و گفت: علیرغم وجود قهرمانان متعدد و المپیکی در استان گیلان و با داشتن چندین تیم لیگ برتری و لیگ یکی در رشته ورزشی فوتبال ولی متاسفانه کماکان شاخصه و زیرساخت های ورزشی در استان گیلان به نسبت کشور پایین است لذا دولت در این خصوص برنامه ویژه ای برای این استان دارد. 

وی با اشاره به معضل پیری جمعیت در استان گیلان بیان کرد: یکی از مهم ترین فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی های متعدد ایشان، مسئله خطر پیری جمعیت در کشور است که این مسئله در استان گیلان به وضوح قابل مشاهده است به این منظور باید با تدابیر لازم به کاهش پیری جمعیت در استان سرسبز گیلان کمک کرده و وزارت ورزش و جوانان هم اقداماتی را در دست اقدام دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان