فومن- فرمانده سپاه ناحیه فومن با اشاره به اینکه مسئولان باید از نقد سازنده خبرنگاران استفاده کنند، گفت: رشد و توسعه جامعه در گرو فعالیت درست فعالان عرصه خبر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محسن جعفری عصر پنج شنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با بیان اینکه فعالیت در عرصه خبر سنبل آگاهی و وظیفه شناسی است که در این راه جان و مال خود را در اختیار قلم قرار می دهند، اظهار داشت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند که مشکلات را از نزدیک رؤیت کرده و سلامت فکری این جامعه را بر دوش می کشند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تاکید بر اینکه مسئولین باید از نقد سازنده خبرنگاران استفاده کنند، افزود: رشد و توسعه جامعه در گرو فعالیت درست فعالان عرصه خبر است.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران امید را در دل مردم زنده نگه می دارند، گفت: دسترسی به اطلاعات سریع و فوری توسط فعالیت این قشر فرهیخته صورت می گیرد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه فرهنگ عاشورا از سال های دور در تاریخ زنده مانده و تا امروز ادامه دارد، افزود: فرهنگ ایثارگر و شهادت سبب شده مردم تشنه این فرهنگ بماند و آن را درک کند.

وی با اشاره به اینکه آزادی به معنای این است که زیر سلطه کسی نباشیم، گفت: دنیای غرب که شعار آزادی بیان سر می دهد اما در عمل به این مسئله جامه عمل نمی پوشاند.

سرهنگ جعفری با تاکید بر اینکه در ایران اسلامی ۸۴ واحد مسکن محرومین در شهرستان فومن به بهره برداری رسیده است، افزود: ۶۴ واحد برای تحویل به نیازمندان در سال جاری نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در خصوص ساخت مسکن محرومین شهرستان فومن افزود: این منازل با هزینه ۳۰۰ میلیون تومانی و متراژ ۵۰ متری با همراهی کمیته امداد این شهرستان تحویل خانوار نیازمند داده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه فومن از توزیع بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج توزیع اقلام محلات مختلف را نیز در غالب قرارگاه محله اجرایی کرده اند.

وی با بیان اینکه در راستای طرح اشتغال آفرینی خانگی بسیج سازندگی با همکاری چند ارگان دیگر اقدامات قابل توجهی در سطح محلات شهرستان فومن انجام شده است، گفت: آموزش های رایگان نیز در دستور کار قرار گرفته که ضمن صدور گواهی وام اشتغال زایی نیز اختصاص می یابد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان