رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اعلام کرد که طی سه روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، صادق ضیاییان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک و در برخی نقاط استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان گاهی گرد و خاک رقیق پیش بینی می شود.همچنین در سایر مناطق کشور تا روز یکشنبه (۱۳ شهریورماه) پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

وی گفت: از روز دوشنبه هفته آینده (۱۴ شهریورماه) تا اواخر هفته با نفوذ جریانات خنک شمالی، کاهش محسوس دما، وزش باد و بارش باران همراه با رعد و برق در استان های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد. دریای خزر نیز در این مدت مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در خصوص وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ شهریورماه) صاف در برخی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و در روز یکشنبه (۱۳ شهریورماه) صاف در بعضی ساعت ها وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان گفت: طی امروز و فردا ۱۱ و ۱۲ شهریورماه شهرکرد با دمای ۶ درجه سانتیگراد سردترین و اهواز با دمای ۴۶ درجه سانتیگراد گرم ترین مراکز استان کشور هستند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان