رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه در حوزه دیپلماسی ورزشی از تجربه گذشته استفاده خواهد کرد، گفت: در مجموع مسیر صالحی امیری را ادامه می دهم اما با تجربه و سلیقه خودم

به گزارش خبرنگار مهر، پایان مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک که امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، محمود خسروفا در جمع خبرنگاران گفت: ما باید به نیروهای متخصص داخلی که در سکوهای بین المللی حاضر هستند احترام بگذاریم و آنها را حفظ کنیم. باید در جهت حفظ و ارتقای این سکوها تلاش داشته باشیم.

رئیس کمیته ملی المپیک در خصوص وضعیت مالی این کمیته و میزان تخصیصی به فدراسیون ها، عنوان کرد: ۶ روز است که انتخابات برگزار شده، ۲ روز تعطیل بود و امروز هم از صبح درگیر این مراسم هستیم. واقعا برای سه روز چه کاری می توان کرد؟ خود شما چه کار کردید؟ (خنده)

خسروی وفا در پاسخ به پرسشی که در رابطه با برنامه موردنظرش برای دیپلماسی ورزشی مطرح شد، گفت: از تجربیات گذشته استفاده خواهم کرد، این تجربیات کم نبود و امیدوارم همان مسیر را ادامه دهیم. در ۳ روز صحبت کردن نابه جاست. ممکن است حرف هایی بزنم که باید در آینده پاسخگو باشم، اجازه دهید با مطالعه به این سوال پاسخ دهم.

وی در واکنش به دیگر پرسش های مطرح و از جمله تکریم پیشکسوتان با تاکید دوباره بر اینکه ۳ روز است که آمده ام، خاطرنشان کرد: قبلا هم گفتم مسیر آقای صالحی امیری را با سلیقه و روش خودم دنبال می کنم.

خسروی وفا درباره گزینه های دبیرکل کمیته ملی المپیک و اینکه سرپرستی کیکاووس سعیدی تا چه زمان ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: سه روز است آمده ام، ضمن اینکه من اهل مطالعه هستم این موضوع هم مربوط به وزارت ورزش است، در کنار وزارت هر کاری از دست مان بربیاد انجام می دهیم. همان طور که وزیر گفت همکاری مان بیشتر خواهد شد اما این وظیفه وزارت است و کمیته وظیفه ای ندارد.

رئیس کمیته ملی المپیک همچنین در پایان در پاسخ به پرسشی که در رابطه با تعلیق جودو مطرح شد مجدد تاکید کرد که سه روز است کار را شروع کرده ام.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان