وزیر ورزش و جوانان با بیان این که وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند گفت: تعامل ما با رئیس و مجموعه جدید کمیته ملی المپیک ۱۰۰ درصدی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک، سیدحمید سجادی با تاکید بر اینکه انتخاب خسروی وفا به درستی انجام شد، گفت: این بهترین اتفاق بود، تفکراتمان بسیار نزدیک است.

وی در مقایسه دوره جدید با دوره قبل تصریح کرد: اگر دوره قبل ۹۹ درصد تعامل داشتیم در دوره جدید این تعامل ۱۰۰ درصد وجود دارد، فدراسیون ها یادشان باشد که انسجام دوره قبل برقرار است. من نمی توانم خودم را به جای خسروی وفا جا بزنم ولی ما هر دو یکی هستیم و هر دو در خدمت ورزش.

وزیر ورزش تاکید کرد: بنابراین وقتی اسم من می آید، یاد خسروی وفا بیفتند و اسم خسروی وفا می آید یاد من بیفتند.

سجادی با بیان اینکه با صالحی امیری رو دربایستی دارم ولی با خسروی وفا راحت تر هستم، گفت: بنابراین ما شاید بتوانیم با رفاقت بیشتری انجام وظیفه کنیم و بهتر در خدمت باشیم. حتما سعی می کنم از منابع ۶ گانه موجود در ورزش کشور که در کتاب سجادی است، استفاده کنم.

وزیر ورزش در بخشی از صحبت هایش تیم مدیریتی دوره پیشین کمیته ملی المپیک را خطاب قرار داد و یادآور شد: از طرف وزارت ورزش صمیمانه از تلاش های جدی صالحی امیری در طول مدت همکاری تشکر کنم. در مدیریت صالحی امیری شاهد مودت دستگیری بودم. خوشحال شدم که حتما در کمیته ملی المپیک حضور دارد و از نظراتش بهره مند خواهند شد.

سجادی همچنین در رابطه با وضعیت کیکاوس سعیدی گفت: او در شرف بازنشستگی است. تا هر زمان لازم بود صلاح بود خسروی وفا بگوید ما دنبال کار سعیدی هستیم و یک کوپن هم در نهاد ریاست جمهوری داریم استفاده کنیم که بماند. سعیدی در شرف بازنشستگی است و خسته نباشید می گویم. تا جایی که با قانون کنار بیاییم تلاش می کنیم شرایط حضورش را داشته باشم.

وزیر ورزش همچنین در رابطه با تبدیل برخی رشته ها به فدراسیون گفت: حیدرفرمان به ایران آمده بود به طور به خصوصی به من گفت که رییس فدراسیون جهانی کوراش است و حداقل انتظارش این است این کوراش ایران که در آسیا مدال دارد، به فدراسیون تبدیل شود یا انجمن مستقل داشته باشد و و هویت داده شود. از این قبیل درخواست ها زیاد داریم. اتفاق ارزشمندی در فدراسیون همگانی رخ داد انجمن آمادگی جسمانی به فدراسیون تبدیل شد و هویت اصلی خود را گرفت. فکر می کنم اینکه یک رشته تبدیل به فدراسیون شود همه باید خوشحال شویم. ظرفیت ورزش ایران متفاوت شده است کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان