رئیس جدید کمیته ملی المپیک که تنها با یک اختلاف رای این مسئولیت را بر عهده گرفت با تاکید بر اینکه ذات رقابت سرشاخ شدن است، گفت که در کنار صالحی امیری کار را پیش می برد.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان مراسم تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک که در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، محمود خسروی وفا گفت: ما وارث ۵ هزار شهید ورزشکار هستیم که همه جوان بودند. آنها باور کردند که باید به استقلال کشور، اسلام و شهدای قبل از انقلاب پایبند باشند. امروز در تمام رشته ها با افتخار هستیم و این باور که می توانیم را این شهدا به ما آموختند.

وی با تاکید بر اینکه وامدار شهدا هستیم، یادآور شد: چه کسی فکر می کرد دختران ما در المپیک مدال بیاورند و یا در دوومیدانی و تیراندازی به مدال برسیم؟

خسروی وفا با اشاره به مجمع انتخاباتی ۶ شهریورماه و با تاکید بر اینکه انتخابات زیبایی برگزار شد، گفت: صالحی امیری تیم خوبی در کنار خود داشت. امیدوارم شاگرد خوبی برای اساتید گذشته خود باشم.

وی با تاکید بر اینکه با اتحاد می توانیم رزش را به آنجایی که شایسته است برسانیم، خطاب به دوستانی که در رقابت بودند، خاطرنشان کرد: ذات رقابت سرشاخ شدن است. هیچ دوره ای از انتخابات کمیته ملی المپیک شیرین تر از این رقابت وجود نداشت.

خسروی وفا که در رقابت نزدیک با مهدی علی نژاد و بعد از دو دور رای گیری تنها با یک اختلاف رای موفق به کسب رای لازم برای ریاست کمیته ملی المپیک شد، تصریح کرد: علی نژاد دوست صمیمی من است، این جوان توان و ظرفیت بالایی دارد، چرا از او استفاده نکنیم.

رئیس جدید کمیته ملی المپیک در پایان تاکید کرد: صالحی امیری قرار نیست برود، من در کنار وی کار را پیش می برم. قول داده در کنار من می ماند او مدیر اخلاق مداری است و زیر قول خود نمی زند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان