رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با اشاره به مدیریت ۱۷۰۰ روزه خود در این کمیته گفت: همواره منافع و مصالح ملی را مد نظر قرار داده و بدون موضع سیاسی مدیریت کردم.

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید کمیته ملی المپیک که امروز شنبه در محل آکادمی ملی المپیک در جریان است، سیدرضا صالحی امیری با بیان اینکه ۱۷۰۰ روز خدمت کنار جامعه ورزشی گذشت، گفت: از پیشکسوتان، از وزیر و معاونان و کارکنان وزارت ورزش و روسای فدراسیون ها که در صف اول ورزش ایران هستند تشکر می کنم. از اعضای جدید هیات اجرایی و قهرمانان غرورآفرین و تمام همکارانم در کمیته ملی المپیک تشکر می کنم.

وی خطاب به محمود خسروی وفا و اعضای هیات اجرایی جدید حضورشان را در کمیته ملی المپیک تبریک گفت و ادامه داد: طی سال های گذشته که در این کمیته بودم تلاش کردم از مسیر دیانت خارج نشوم، هیچ گاه خود را از خطا دور ندانسته و نمی دانم. سعی کردم ارزش های فرهنگی در ورزش توسعه پیدا کند.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه همواره تلاشم این بود که به مسائل با رویکرد عادلانه نگاه کنم، تصریح کرد: انعطاف، سازگاری و گفتگو شرط غیر قابل انکار برای یک مدیر است. منافع و مصالح ملی را همواره مد نظر قرار دادم و از عنصر حاشیه پرهیز کردم.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه هیچ مدیری با نگاه جاه طلبانه و دستوری به جایی نمی رسد و همگان باید از این خصیصه های زشت دوری کنند، تصریح کرد: طی چهار سال گذشته هیچ تصمیمی را بدون مشورت انجام ندادم. باور دارم شرط اولیه حفظ آبروی فرد در حفظ آبروی دیگران است.

صالحی امیری تصریح کرد: هیچ گاه در اموری که تخصص نداشتم ورود نکردم. هیچگاه مسائل سیاسی را وارد ورزش نکردم و از دریچه سیاسی مسائل را مدیریت نکردم. در چهار سال گذشته هیچ موضع سیاسی نداشتم تا به ورزش آسیب نرسد. در این چهار سال منافع اقتصادی و مالی برای خود تعریف نکردم.

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک با بیان اینکه طلب عفو و بخشش از کسانی دارم که بر گردن من حق دارند، خاطرنشان کرد: حمایت از خسروی وفا و هیات اجرایی را به عنوان یک وظیفه دنبال خواهم کرد و همیشه در کنار وی خواهم بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان