مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید کمیته ملی المپیک در حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به فاصله کمتر از یک هفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک مراسم معارفه محمود خسروی وفا رئیس منتخب این مجمع و سایر اعضای هیات رئیسه و هیات اجرایی و همچنین معارفه سیدرضا صالحی امیری که طی چهارسال گذشته ریاست این کمیته را بر عهده داشت، امروز شنبه در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

این مراسم با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و سید محمد پولادگر و مریم پورکاظمی معاونان وی در توسعه ورزش قهرمانی و امور بانوان برگزار شد.

مهین فرهادی زاد و غلامرضا نوروزی که در انتخابات اخیر به عنوان نایب رئیس انتخاب شدند همراه با اعضای کامل هیات اجرایی یعنی مهرداد علی قارداشی، محمدرضا داورزنی، غلامرضا شعبانی بهار، علیرضا سهرابیان، علیرضا پاکدل، حمید عزیزی، مهدی گودرزی و بهداد سلیمی هم در این مراسم حضور دارند.

فضل الله باقرزاده، محمد علیپور، محسن رضوانی، مجید شایسته و هادی ساعی از اعضای پیشین هیات اجرایی بودند که در این مراسم غایب هستند. در غیاب این نفرات مجید کیهانی و علی دادگر در مراسم شرکت کرده اند.

پیمان فخری که تا هفته گذشته ریاست مرکز نظارت بر تیم های ملی و سرپرستی کاروان ایران را بر عهده داشت هم از حضور در مراسم امروز امتناع کرده است.

نصرالله سجادی: امیدوارم خسروی وفا راه صالحی امیری را خوب ادامه دهد

نصراله سجادی که به عنوان کارشناس خبره در مراسم معارفه حضور داشت، گفت: فکر می کنم خیلی نیاز به معارفه نیست چون هر کسی در جامعه ورزش باشد، خسروی وفا و صالحی امیری را می شناسند و با خدمات آنها آشنا هستند.

وی با اشاره به اینکه صالحی امیری سال ۹۲ سرپرستی وزارت ورزش را پذیرفت، خاطرنشان کرد: البته دوره کاری او در وزارت ورزش کوتاه بود اما اقدامات خوبی انجام داد. در سال ۹۶ فرصت حضور دوباره او در ورزش (کمیته ملی المپیک) فراهم شد و آنچه گفت را عمل کرد.

سجادی تاکید کرد: به جرات می توانم بگویم صالحی امیری تعامل بسیار زیادی با اعضای مجمع و جامعه ورزش داشت و اثرات خوبی از خود به جا گذاشت.

این کارشناس خبره ورزشی تاکید کرد: تاسیس موزه ورزش و تدوین تاریخ شفاهی ورزش از جمله اقدامات خوب صالحی امیری در کمیته ملی المپیک بود. او فصل جدیدی را در سطح ارتباطات بین المللی باز کرد به ویژه ارتباط با IOC و فدراسیون های جهانی، طی این مدت امکانات بسیار خوبی برای کشور گرفته شد و توانستیم خیلی خوب خودمان را عرضه کنیم.

سجادی اشاره ای کوتاه هم به پیشینه رئیس جدید کمیته ملی المپیک داشت و گفت: خسروی وفا نزدیک چهل است که در ورزش حضور دارد و انشالله بتواند راه را خیلی خوب ادامه دهد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان