رودسر- نماینده رودسر و املش در مجلس با اشاره به تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه سد پلرود گفت: بی توجهی آب منطقه ای گیلان به اجرای پروژه ها مصداق ترک فعل است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری ظهر شنبه در نشست پیگیری مشکلات سد پلرود اظهار کرد: تکمیل و بهره برداری از این پروژه از دغدغه های مردم است.

وی سد پلرود را تنها منبع تأمین کننده آب رودسر و املش دانست و افزود: وجود تنش آبی در بسیاری از شهرهای کشور نشان دهنده انباشته شدن حجم مشکلات در گذشته است.

نماینده مردم رودسر و املش با اشاره به وجود تنش های آبی این دو شهرستان تصریح کرد: با افتتاح پروژه سد پلرود و تصفیه خانه طولات مشکل آب شرب و کشاورزی دو شهرستان حل می شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد پلرود و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تصفیه خانه طولات توسط وزارت نیرو گفت: وظیفه یک نماینده جذب اعتبارات است که برای دو پروژه سدپلرود و تصفیه خانه طول لات با وجود شرایط تنگنای مالی به شکل درست هدفمند پیگیری و انجام شده و مبالغ کلانی در اختیار شرکت آب منطقه ای گیلان به عنوان کارفرما قرار گرفت و کم توجهی کارفرما در تکمیل این پروژه ها مصداق ترک فعل است.

وی تصریح کرد: جمعیت ۱۲ هزارنفری رحیم آباد نیز نیاز به مخزن آب دارد تا پاسخگوی رفع نیاز مردم باشد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان