بنا بر اعلام بازرس فدراسیون تیروکمان و طبق حکم قطعی دادگاه، این فدراسیون موظف به پرداخت ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری بابت مربی وقت تیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع عمومی فدراسیون تیرو کمان با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، محمد تابع دبیرکل کمیته پارالمپیک، آرش فرهادیان رئیس امور مشترک فدراسیون ها به صورت وبیناری برگزار شد.

در این مجمع خلاصه عملکرد برنامه های فدراسیون در سال ۱۴۰۰ تشریح شد و همچنین در مورد برنامه های سال ۱۴۰۱ نیز صحبت هایی صورت گرفت و تصویت عملیاتی شد.

غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی فدراسیون تیروکمان در خصوص اردوهای تیم ملی در سال ۱۴۰۰ گفت: در مجموع ۲۱۰ روز اردو برگزار کردیم و این ترتیب تیم های ملی تیر و کمان معادل ۵۷ درصد ایام سال را در اردو سپری کردند و تیم ملی پارا تیر و کمان نیز ۱۱۱ روز معادل ۳۰ درصد ایام سال را در اردو بود.

وی در خصوص اعزام تیم های ملی به مسابقات برون مرزی در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد: تعداد این اعزام ها از سوی فدراسیون به ۷ مورد رسید و با اعزام به مسابقات المپیک و پارالمپیک به ۹ مورد رسیدیم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان افزود: معجزه ای به لحاظ مالی نداشتیم و شاکله اصلی اعزام ها را مدیون وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک هستیم.

شعبانی بهار در ادامه با اشاره به اینکه مقوله تیر و سرتیر به عنوان دغدغه ورزشکاران مطرح است، تاکید کرد: در زمینه تامین تیر و سرتیر به دغدغه ورزشکاران واقف هستیم و تلاش می کنیم در این راستا کمبودی نداشته باشیم.

وی همچنین به مسائل مالیاتی فدراسیون تیر و کمان اشاره کرد و گفت: در حوزه مالیاتی حکمی برای فدراسیون تیر و کمان، صادر نشده است.

گفتنی است در ادامه بازرس فدراسیون تیر و کمان در گزارش خود اعلام کرد: بر اساس حکم قطعی دادگاه، فدراسیون تیر و کمان مکلف به پرداخت هزینه ۱۳ هزار و ۸۰۰ دلاری به مربی وقت تیم ملی تیر و کمان است و باید این مبلغ را به صورت ریالی یا ارزی به نرخ روز پرداخت کند و باید بدانیم این پرونده مربوط به پاداش ها و سایر موارد مربوط به این مربی وقت تیم ملی تیر و کمان در سال های گذشته است.

در این مجمع همچنین گزارش خزانه دار، بازرس و حسابرس ارائه شد.

برای آن برچسب آماده کرده بودیم. آن موقع بود که متوجه شرایط اتاق ها و نیاز به پنکه شدیم، با این حال برای خرید اقدامی نکردیم چون هزینه بالا بود، بررسی و جستجوی لازم را داشتیم و در نهایت اجازه کردیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان