معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمدید ماموریت رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی که در دو سال گذشته انجام شده بود، مخالفت کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی ۲۵ تیر سال ۱۳۹۹ با کسب اکثریت آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی انتخاب شد و وزارت ورزش حکم ماموریت وی برای حضور در این فدراسیون را صادر کرد.

این حکم هر ساله از سوی وزارت ورزش برای ادامه فعالیت ملایی در فدراسیون همگانی صادر می شد اما از چند ماه پیش و به دنبال اختلافات به وجود آمده، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش از تمدید ماموریت وی امتناع کرد.

پس از جدا کردن انجمن آمادگی جسمانی و ۲۶ رشته دیگر از فدراسیون ورزشهای همگانی، انتظار می رفت وزارت ورزش همراهی بیشتری با فدراسیون نیمه جان همگانی داشته باشد اما با نامه ای که سینا کلهر به فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده است، آخرین تیر به این پیکر نیمه جان هم شلیک شد.

سینا کلهر در نامه ای که ۱۲ شهریورماه جاری به معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش زده با تمدید ماموریت افشین ملایی مخالفت کرده است تا شائبه تسویه حساب شخصی از سوی وی با رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی قوت بگیرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان