قایقران نوجوان رشته روئینگ در جریان تمرین خود به دلیل برخورد پرسرعت قایق موتوری در رودخانه بابلسر مصدوم و راهی بیمارستان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «هستی شفیقی» قایقران نوجوان رشته روئینگ روز پنجشنبه 10 شهریور در جریان تمرین در رودخانه بابلسر به دلیل حرکت سریع قایق موتوری در مسیر این رودخانه و برخورد با وی از ناحیه سر، گردن و کتف دچار مصدومیت شد تا به بیمارستان منتقل شود.

رضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان به دنبال این حادثه نماینده خود را برای پیگیری درمان این پاروزن راهی این بابلسر کرد. قرار است امروز قایقران جوان برای پیگیری درمان به تهران منتقل شود.

شیما جباری ورزشکار اسبق تیم ملی و نایب رئیس هیأت قایقرانی بابلسر مربی این ورزشکار به دنبال این حادثه شرایط جسمانی وی را ایده آل ندانسته و گفت: قایق موتوری به علت سرعت زیاد و ندیدن پاروزن ما که در حال تمرین در رودخانه بود به وی برخورد کرده و باعث مصدومیت روئینگ سوار جوان شده است.

وی افزود: ما بارها و حتی سالهاست پیگیر مشکلات تمرین قایقرانان در این رودخانه هستیم. عرض این رودخانه برای تمرین کم است از آن سو مشکلاتی چون لایروبی، قایق موتوری برای همراهی در تمرین، ثبت باشگاه باید انجام شود. در کنار آن قایق های موتوری با سرعت در رودخانه ای با عرض کم حرکت می کنند و دریابانی این مسئله را پیگیری نمی کند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان