آستارا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا از اجرای طرح «مهرواره با نور» خبر داد و گفت: این طرح با هدف استحکام خانواده و شناسایی بانوان فعال درحوزه خانواده اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن آدمیت عصر یکشنبه در جلسه حوزه بانوان و خانواده با محوریت اجرای طرح «مهرواره بانور» اظهار کرد: طرح «مهرواره با نور» با محوریت استحکام خانواده همزمان با سراسر کشور توسط سازمان تبلیغات اسلامی اجرا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا تقویت بنیان خانواده، ایجاد امید، فعال سازی ظرفیت های عظیم بانوان در حل مسائل خانواده، ایجاد انگیزه در دو بخش حل مسئله و تجربه نگاری را از اهداف برگزاری طرح «مهرواره بانور» برشمرد و افزود: این طرح با محوریت اهمیت پرداختن به موضوع استحکام خانواده، تسهیل ازدواج جوانان، ترویج مبحث فرزندآوری، ترویج سبک زندگی اسلامی و شناخت علت های مشکلاتی که خانواده ها در حال حاضر با آن ها دست و پنجه نرم می کنند، اجرا می شود.

وی طرح «مهرواره بانور» را طرحی ملی و ویژه تمام بانوان فعال مسجدی، مبلغات فعال در سطح محلات، فعالان فرهنگی عنوان کرد و گفت: این طرح در زمینه مشکلات و مسائل حوزه خانواده، جمعیت، ازدواج، معیشت و اشتغال دغدغه دارند.

آدمیت تصریح کرد: بانوان شرکت کننده می توانند خاطرات، دست نوشته ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا گفت: هر بانویی که راهکار و تلاشی در برای حل مشکلات موجود در حوزه خانواده محله دارد، می تواند در طرح مهرواره بانور شرکت کند و در پایان اجرای این طرح نیز، برترین ها مورد تجلیل قرار می گیرند.

آدمیت ادامه داد: بانوان فعال مسجدی که در رفع مشکلات خانوادگی اهالی محله تلاش می کنند، تا پایان مردادماه فرصت دارند از طریق ارسال عدد ۱ به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ یا مراجعه به آدرس https://mehrvare-banoor.ir در مهرواره بانور ثبت نام کنند.

وی در ادامه بر مشارکت و همکاری همه دستگاه ها در اجرای طرح «مهرواره بانور»، طرح «لبیک یا زینب» و طرح «جهاد تبیین» تاکید کرد.

آدمیت با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نشست کتابخوان، شب شعر دفاع مقدس، یادواره های شهدا، اکران فیلم های سینمایی، تجلیل از ایثارگران، برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه هایی است که حوزه بانوان برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیش بینی کرده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان