مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه مردم به پایانه ها مراجعه کرده و با خیال راحت و به صورت حضوری بلیط تهیه کنند، گفت: تا امروز سه شرکت به دلیل تخلف در قیمت گذاری بصورت موقت تعلیق شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مرتضی امینی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت فرارسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و سفر مشتاقان اربعینی گیلان اظهار کرد: به دلیل افزایش تقاضا برای خرید بلیط اتوبوس برای سفر به مرز عراق، شایسته است مردم به صورت حضوری بلیط اتوبوس را دریافت کنند. 

وی با تاکید بر ممنوعیت اتوبوس های دربستی گفت: قیمت های مصوب در تمامی پایانه ها نصب شده لذا به زائرین توصیه می شود با دقت بر قیمت های مصوب، بلیط ها را گران نخرند، در تمامی پایانه ها قیمت های مصوب نصب شده و میز خدمت در تمامی پایانه ها فعال است. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه مردم به پایانه ها مراجعه کرده و با خیال راحت و به صورت حضوری بلیط تهیه کنند، افزود: تا امروز سه شرکت به دلیل تخلف در قیمت گذاری بصورت موقت تعلیق شدند. 

امینی خطاب به کسانی که قصد سفر گروهی دارند، بیان کرد: اتوبوس های دربستی به صورت کامل ممنوع است اما اگر قصد سفر گروهی دارید باید به اسم تک تک افراد بلیط صادر شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان