مرکز نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان گیلان در نظر دارد در راستای جهاد تبیین، نسبت به برگزاری جشنواره سواد رسانه ای با هدف شناسایی افراد مستعد و علاقه مند در این حوزه اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فاطمه سعیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزای نخستین رویداد تخصصی سواد رسانه در گیلان اظهار کرد: اولین رویداد تخصصی سواد رسانه ای در گیلان برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱۰ مرداد به دبیرخانه انجمن سواد رسانه ای استان ارسال کنند.

وی با اشاره به قالب های مختلف این رویداد گفت: قالب های ارائه آثار شامل سخنرانی، موشن گرافیک، پوستر، اینفوگرافیک و کتاب و در محورهای تربیت رسانه ای، جریان شناسی رسانه ای، اقتصاد رسانه ای و فناوری های نوین ارتباطی با موضوع جهاد تبیین است.

مسؤول نهضت سواد رسانه ای (نسرا) گیلان با بیان اینکه کلیه آثار دریافتی توسط کارشناسان سازمان فضای مجازی سپاه قدس گیلان بررسی و تولیدات برتر ضمن دریافت جوایز به مرحله کشوری راه خواهند یافت، افزود: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال نسرا در روبیکا https://rubika.ir/nasra_guilan و تلگرام https://t.me/nasra_guilan به آدرس مراجعه و یا به شماره ۰۹۱۱۵۰۵۳۰۱ و شناسه @festival_Nasra_guilan پیام ارسال کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان