گام جدید همکاری مدافعان سلامت و امنیت گیلان در واکسیناسیون کرونا با تزریق واکسن «نورا» به فرمانده سپاه قدس گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صبح امروز جمعی از مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان به جهت هماهنگی و تشریک مساعی جهت عزم جدی تر در تزریق واکسن کرونا با مسؤولان سپاه استان گیلان در مقر شهدای گمنام سپاه دیدار و گفت وگو کردند.

در این نشست مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی گیلان تأکید کردند تا واکسن موردنیاز برای تزریق را تأمین و بسیج و سپاه نیز با فراهم آوردن امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در این طرح ضربتی مشارکت فعالانه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مجدانه سپاه و بسیج در طول دوران کرونا اظهار کرد: همراهی و همگامی بسیجیان سلحشور و سرو قامتان سپاه در کنار دیگر گروه های، نظامی، انتظامی، هلال احمر و غیره در طول دوران بحران کرونا مشهود بوده است.

ارسلان سالاری با بیان اینکه ویروس کرونا و جهش های آن همچنان در کشور و استان گیلان فعال هستند، افزود: مردم علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند.

وی با اشاره به موفقیت گیلان در بالاترین پوش تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: با توجه به سیر ثبات ابتلا به بیماری کرونا و فوت شدگان آن و همچنین احتمال در پیش بودن موج جدید در فصل سرما، لازم است تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در واکسیناسیون گام بسیار بلندی برداشت و توانست به مهار کرونا موفق عمل کند، تصریح کرد: بخش اعظمی از این موفقیت همگرایی همه جانبه در تزریق واکسن کرونا به مردم بود که لازم است این مهم مجدداً نیز در استان با جدیدت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این نشست با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در کنترل و مهار بیماری کرونا اظهار کرد: سپاه کاری جز خدمت به مردم ندارد و امروز نیز یکی از مأموریت های سپاه تأمین سلامتی و پایداری آن برای مردم است.

محمد عبدالله پور با بیان اینکه پاسداران و بسیجیان تا پایان کرونا دوشادوش کادر بهداشت و درمان خواهند ماند، افزود: ما مأموریت یافته ایم تا به مردم خدمت کنیم و برای ما فرقی نمی کند این مأموریت در کجا و چه میزان طول بکشد.

وی از آمادگی همه جانبه سپاه و بسیج در طرح های مشارکتی با ستاد کرونا استان اشاره کرده و گفت: همچون ادوار گذشته سپاه آمادگی کامل برای هرگونه مشارکت با دانشگاه علوم پزشکی گیلان در کنترل بیماری کرونا را دارد و واکسیناسیون یکی از آن ها است.

گفتنی است در حاشیه این نشست فرمانده سپاه قدس گیلان و همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نوبت یادآور واکسن کرونا خود را با «واکسن نورا» تزریق کردند.

با توجه به در پیش بودن به فصل سرما، قرار است تا پیش از شروع پیک جدید و گسترش بیماری آنفولانزا، بخش اعظمی از مردم گیلان نسبت به کرونا مجدداً واکسینه شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان