رشت- رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به جایگاه خوب این استان در واکسیناسیون سراسری کرونا گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما تزریق نوبت یاد آور جدی گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان سالاری پیش از ظهر سه شنبه در دیدار با فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به همراهی و همگامی بسیج و سپاه طی دو سال گذشته اظهار کرد: در این مدت بسیج و سپاه نیز در کنار سایر دستگاه های خدماتی و امدادی، نظامی، انتظامی، هلال احمر در کنار کادر درمان و پرستاران بوده اند.

سالاری با بیان اینکه ویروس کرونا و جهش های آن همچنان در کشور و استان گیلان فعال هستند، افزود: مردم علاوه بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی باید تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند.

وی با اشاره به موفقیت گیلان در بالاترین پوشش تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: با توجه به سیر ثبات ابتلاء به بیماری کرونا و فوت شدگان آن و همچنین احتمال در پیش بودن موج جدید در فصل سرما لازم است تزریق نوبت یادآور واکسن کرونا با جدیت بیشتری در دستور کار قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم در واکسیناسیون گام بسیار بلندی برداشت و توانست در مهار کرونا موفق عمل کند، تصریح کرد: بخش اعظمی از این موفقیت همگرایی همه جانبه در تزریق واکسن کرونا به مردم بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان