رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به اهمیت فعالیت دانش محور در بخش آب و خاک اشاره کرد و گفت: تقویت زیرساخت های این حوزه نیازمند حمایت ویژه است.

به گزارش خبرنگار مهر محمد برزعلی پیش از ظهر چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت آب و خاک استان های شمال کشور در رشت اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان های مهم در حوزه کشت گندم و دانه های روغنی در کشور است.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت دانش محور در بخش آب و خاک افزود: کارهای علمی مؤثر و مستمری در حوزه آب و خاک در گلستان صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با تاکید بر اولویت گذاری الگوی کشت در بخش های مختلف بیان کرد: تغییر الگوی کشت از سنتی به مدرنیته و کارشناس محور و علمی جز اولویت های ما در استان گلستان به شمار می رود.

برزعلی با بیان اینکه کشاورزی باید به سمت دانش بنیان برود، گفت: حرکت دانش بنیانی در همه بخش ها موفقیت آمیز بوده و این مهم در بخش کشاورزی هم صدق می کند.

وی با اشاره به اهمیت آب بندان ها در بخش کشاورزی افزود: تقویت و ارتقای آب بندان ها در استان گلستان منتظر حمایت و اعتبار است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به برخی محدودیت های اعتباری تصریح کرد: تقویت زیرساخت های آب و خاک نیازمند حمایت ویژه است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان