رشت- نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با اشاره به اینکه معلمان نباید به دلایل مادی و کم بودن حقوق احساس زیان داشته باشند، گفت: به حقوق فرهنگیان رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری عصر چهارشنبه در همایش کادر پشتیبان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان در حسینیه شاهد و ایثار با بیان اینکه انسان تنها به وسیله صبر می تواند از فنا به بقا برسد، گفت: ترکیب ایمان و عمل صالح ترجمه دقیق و عینی صبر است.

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان افزود: داشتن امکان تبدیل فانی به باقی، سرمایه اصلی است که خداوند در وجود انسان ها قرار داده است و کسی که این راز را در خود کشف کند سعادتمند می شود.

وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به خداوند باید برای هر کاری نیت الهی داشته باشد، تصریح کرد: هنگامی که انسان از نعمات الهی برای حیات طیبه بهره گیرد جاودانه می شود و به حقیقت پروردگار نزدیک می شود.

حجت الاسلام علی اکبری بیان کرد: عمل صالح انسان ها در کنار داشتن ایمان به خداوند به امری الهی تبدیل شده و باقی می ماند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به اینکه گاهی یک کلمه می تواند سرنوشت انسان را تغییر دهد، عنوان کرد: اگر انسان الهی و مخلص صحبت کند می تواند روی سایر انسان ها اثر گذاشته و مسیر زندگی آنها را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه هیچ راهی برای بیدار کردن جان ها به ویژه در دوران جوانی جز توجه به آخرت و قیامت نیست، تصریح کرد: توجه به آخرت دنیا را در چشم انسان خوار می کند.

حجت الاسلام علی اکبری با بیان اینکه انسانی که به آخرت معتقد است از ملامت هیچ سرزنش گری نمی هراسد، افزود: کسی که خود را به خاطر کارهای الهی سرزنش کند بدبخت است و بهره ای از پاداش الهی ندارد.

نماینده رهبر انقلاب در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه شأن و جایگاه معلمان بسیار بالا است و نباید به دلایل مادی و پایین بودن دستمزدها احساس زیان کنند، گفت: البته آموزش و پرورش باید به حق و حقوق معلمان رسیدگی کند اما بدانید هیچ باختی برای یک معلم و مربی پرورشی وجود ندارد زیرا همه کارهایش به عندالله تبدیل شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان