رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ادامه روند کاهش بیماران بستری کرونایی در استان گفت: هم اکنون ۱۲۱ بیمار در مراکز درمانی گیلان بستری هستند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین آمارهای کرونا و ادامه روند کاهشی گفت: هم اکنون در مجموع ۱۲۱ بیمار در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند که نسبت به روز و همچنین هفته گذشته داشته است.

وی به نوسان بستری های روزانه در بیمارستان های استان گیلان اشاره و اظهار کرد: در برخی روزها با کاهش و بعضی روزها نیز با افزایش بستری های کرونایی مواجه هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شدند، ادامه داد: در مقایسه با ۲۱ بیمار شبانه روز قبل تر شاهد افزایش بستری ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه حال ۲۶ بیمار نیز وخیم گزارش شده است، اضافه کرد: با انتقال ۱۲ بیمار جدید به بخش مراقبت های ویژه هم اکنون ۲۲ بیمار بد حال در این بخش بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: ۲۹ بیمار کرونایی نیز در شبانه روز گذشته با بهبودی از مراکز درمانی استان گیلان ترخیص شده اند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان