رشت- مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه عظمت قیام عاشورا و اربعین حسینی نقطه ضعف دشمن است، افزود: موفقیت در عرصه جنگ روایت ها با جهاد فرهنگی و رسانه ای به دست می آید.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سعید مهدوی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم رونمایی از اثر هنری «انا من حسین» در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان اظهار کرد: بزرگداشت و تکریم معارف و ارزش های دینی و مذهبی سبب بزرگ شدن انسان ها می شود.

وی با اشاره به جنگ روایت ها علیه شعائر دینی و اسلامی افزود: دشمن در تلاش است با شبهه افکنی و جنگ روانی شعائر و مفاهیم ارزشمند دینی را کمرنگ جلوه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به لایه های مختلف کینه توزی دشمن علیه نظام اسلامی و قیام عاشورا گفت: نهضت ابا عبدالله الحسین موجب برچیده شدن کانون های ظلم، فساد، تبعیض و بی اخلاقی شده است و دشمن از همین موضوع می هراسند.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به مظلومیت انقلاب اسلامی در بخش های مختلف بیان کرد: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی با ابزار رسانه به جنگ با قیام اباعبدالله و نظام اسلامی آمده اند.

وی با بیان اینکه عظمت قیام عاشورا و اربعین حسینی نقطه ضعف دشمن است، افزود: موفقیت در عرصه جنگ روایت ها با جهاد فرهنگی و رسانه ای صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حرکت و اثر ارزشمند و دشمن کورکن سلام فرمانده در آن سوی مرزها بیان کرد: دهه نودی ها حرکت های استکبار سوزنده دارند که اثر فرهنگی و مذهبی سلام فرمانده نمونه بارز این حرکت ها است.

حجت الاسلام مهدوی به برخی بی مهری ها و کم لطفی ها به جریان انقلاب و فعالیت های انقلابی اشاره و بیان کرد: بچه حزب الهی ها هیچ گاه مورد حمایت قرار نگرفتند و همیشه مظلوم واقع شدند.

وی ادامه داد: افرادی که در فضای رسانه به ترویج فساد مشغول هستند همیشه مورد توجه و حمایت ویژه استکبار قرار دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان