معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اعزام بیش از سه هزار زائر از گیلان به مرزهای کشور عراق خبر داد و گفت: تاکنون بیش از سه هزار زائر گیلانی به مرزهای کشور توسط ۱۹۹ دستگاه از ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت،  علی حدادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعزام زائر به مرزهای کشور عراق در گیلان با سرعت در حال انجام است، اظهار کرد: از هفته های گذشته جلسات مختلف در خصوص اعزام زائر به مرزهای عراق انجام شده و تاکنون مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص اعزام زوار به مرزهای عراق به منظور شرکت در مراسم پیاده روی اربعین گفت: با بررسی های صورت گرفته روزانه  حدود ۶۵ اتوبوس برای جابه جایی زوار نیاز است.

 معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از اعزام بیش از سه هزار زائر از گیلان به مرزهای کشور عراق خبر داد و افزود: تاکنون بیش از سه هزار زائر گیلانی به مرزهای کشور توسط ۱۹۹ دستگاه از ناوگان عمومی  منتقل شدند.

حدادی با تأکید بر لزوم ثبت نام زائرین اربعین در سامانه سماح بیان  کرد: اگرچه قیمت بلیط با افزایش ۲۵ درصدی مواجه شده است ولی صدور بلیط برای زائران بر اساس استعلام از سامانه سماح انجام می شود.

وی حجم مسافران گیلانی برای عزیمت به پایانه های مرزی را بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: به دلیل حجم زیاد مسافر احتمال معطلی چند ساعته و یا کبود دستگاه حمل و نقل عمومی در گیلان ایجاد شود، لذا در همین خصوص و در صورت کمبود وسیله نقلیه، از ادارات و دستگاه های گیلان و استان های همجوار استفاده می کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان