احتمال گردوخاک در شهرهای زیارتی عراق

۱۴۰۱/۰۶/۱۷ ۱۳:۵۸ چاپ کد خبر: 177785
مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای مرزهای غربی کشور و همچنین شهرهای زیارتی در کشور عراق را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آسمان مهران برای پنجشنبه (۱۷ شهریور) صاف، گاهی وزش باد با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود و برای روز جمعه ۱۸ شهریور نیز برای مهران آسمانی صاف، گاهی گرد و خاک و وزش باد پیش بینی می شود. بررسی ها نشان داده است دمای هوا در بیشترین و کمترین حالت ۴۶ و ۳۱ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان شلمچه برای روز جاری و فردا (پنجشنبه ۱۷ شهریور و جمعه ۱۸ شهریور) آسمانی صاف با افزایش شرجی هوا، گاهی وزش باد و احتمال گرد و خاک خواهد داشت.

بیشنیه هوا ۴۶ و کمینه نیز ۳۰ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

برای چذابه نیز آسمانی صاف با افزایش شرجی هوا، گاهی وزش باد و احتمال گرد و خاک در روزهای پنجشنبه ۱۷ شهریور و جمعه ۱۸ شهریور پیش بینی می شود که بیشترین و کمترین دما نیز در این منطقه ۴۶ و ۳۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

آسمان قصرشیرین در روز پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ شهریور) صاف، گاهی وزش باد و احتمال گرد و خاک وجود دارد که بیشنیه ۴۳ و کمینه ۲۵ درجه برای این دو روز پیش بینی می شود.

برای امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ شهریور) آسمان تمرچین پیرانشهر صاف همراه با وزش باد و کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک پیش بینی می شود همچنین بیشترین دما در این محدوده ۳۱ و کمترین دما ۱۷ درجه سانتیگراد پیش بینی خواهد شد.

برای نجف آسمانی صاف همراه با وزش باد و غبار محلی با احتمال گرد و خاک در روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ شهریور) پیش بینی می شود که بیشنیه ۴۶ و کمینه ۳۲ درجه سانتیگراد برای این دو روز پیش بینی می شود و این در حالی است که آسمان کربلا صاف همراه با وزش باد و غبار محلی با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود و کمترین و بیشترین دما ۴۵ و ۳۰ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

آسمان کاظمین برای روزهای پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ شهریور) صاف همراه با وزش باد و غبار محلی با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود که بیشنیه ۴۵ و کمینه ۲۹ درجه برای این دو روز پیش بینی می شود.

برای سامرا نیز آسمانی صاف گاهی همراه با گرد و خاک و وزش باد برای روز پنجشنبه ۱۷ شهریور و در روز جمعه ۱۸ شهریور نیز آسمانی صاف همراه با وزش باد و غبار محلی با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین و خنک ترین زمان به ۴۴ و ۲۸ درجه سانتی گراد می رسد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان