دبیر ستاد اربعین گیلان از ثبت نام بیش از ۳۰ هزار نفر از گیلان در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون ۳۶ هزار نفر از استان گیلان برای رفتن به مراسم اربعین حسینی در کربلا ثبت نام کرده و پیش بینی می شود این ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نادر عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ازدحام زوار در مرزهای کشور بسیار زیاد است، اظهار کرد: ازدحام جمعیت در مرزهای غربی بسیار زیاد است لذا با توجه به ازدحام زوار در مرزهای غربی کشور زائران گیلان چند روزی سفر خود را به تعویق بیاندازند. 

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد در مرزهای غربی کشور افزود: بر اساس مشاهدات و اطلاعات به دست آمده تردد در مرزهای غربی افزایش یافته و زائران گیلانی برای معطلی کمتر دیرتر سفر خود به مرزها را شروع کنند. 

دبیر ستاد اربعین استان گیلان با تاکید بر لزوم توجه به احتمال گرمازدگی در مرزهای غربی کشور گفت: از افراد سالمند خواست برای جلوگیری از گرمازدگی از این سفر معنوی در این شرایط ازدحام و شلوغی خودداری کنند. 

عبدالله پور با اشاره به حضور مواکب گیلانی در مرزهای خسروی و شهر نجف و کربلا در کشور عراق بیان کرد: مواکب گیلان در کشور نجف و عراق و مرز خسروی حضور داشته و با آمادگی کامل از زائران اباعبدالله پذیرایی می کنند. 

وی از ثبت نام بیش از ۳۶هزار نفر از استان گیلان در سامانه سماح خبر داد و گفت: تاکنون ۳۶هزار نفر از استان گیلان برای رفتن به مراسم اربعین حسینی در کربلا ثبت نام کرده و پیش بینی می شود این عدد به ۵۰ هزار نفر نیز برسد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان