مسابقات کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا از امروز با برگزاری دور مقدماتی مواد هزار متر در تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دریاچه آزادی از امروز جمعه ۱۸ شهریورماه میزبان تیم های حاضر در کاپ یک قایقرانی روئینگ آسیا است. این مسابقات تا روز یکشنبه ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت. تیم های پاکستان، هند، عراقA، عراقB، آرتمیس، ایران جونیور، سایپا و دانشگاه آزاد در این رقابت ها حضور دارند.

شرکت کنندگان در بخش بانوان و آقایان در مسافت ۱۰۰۰ و ۵۰۰ متر قایق های روئینگ تکنفره و دونفره سبک وزن و سنگین وزن رقابت خواهند کرد.

امروز و در آغاز مسابقات مقدماتی و تعیین خط مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد.

تعیین خط تک نفره سنگین وزن مسافت هزار متر مردان:

در مسابقه گروه اول دور مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان شیرزاد قادری از سایپا اول، الخفاجی محمد از عراق A دوم و پراتیک گوپتا از هند سوم شدند. در مسابقه گروه دوم دور مقدماتی روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۳۷.۸۲۰ دقیقه، ابوالفضل سطوتی از ایران جونیور با زمان ۳:۳۸.۲۵۰ دقیقه و الجنابی حیامین از عراق B با زمان ۳:۴۳.۵۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

تکنفره سنگین وزن مسافت هزار متر زنان:

در مسابقه تعیین خط روئینگ تک نفره سنگین وزن بانوان مهسا جاور از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۱۵.۹۳۰ دقیقه، مریم کرمی از آرتمیس با زمان ۴:۲۰.۴۱۰ دقیقه و شوتا براهماچاری از هند با زمان ۴:۲۶.۹۹۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در ادامه مسابقات، رقابت های تعیین خط مسافت ۱۰۰۰ متر در مواد تکنفره سبک وزن هم برگزار شد.

تکنفره سبک وزن هزارمتر مردان:

در مسابقه تعیین خط روئینگ تکنفره سبک وزن مردان امیرحسین محمودپور از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۳۸.۲۵۰ دقیقه، الخفاجی محمد از عراق A با زمان ۳:۴۲.۲۶۰ دقیقه و امیررضا عبدالی از سایپا با زمان ۳:۴۵.۱۹۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه تعیین خط روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان نازنین ملایی از دانشگاه آزاد با زمان ۴:۰۶.۹۲۰ دقیقه اول و شکیبا وقوفی از آرتمیس DNS شدند.

دونفره مسافت هزارمتر:

در مسابقه تعیین خط روئینگ دونفره سنگین وزن مردان امیرحسین محمودپور و حمیدرضا رضوانی از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۱۵.۸۲۰ دقیقه، شیرزاد قادری و میلاد اله وردیان از سایپا با زمان ۳:۱۷.۹۳۰ دقیقه و الخفاجی محمد و الدلامی بکر شهاب از عراق A اول تا سوم شدند.

در مسابقه تعیین خط روئینگ دونفره سبک وزن بانوان نیز زینب نوروزی و کیمیا زارع از آرتمیس با زمان ۳:۵۳۷۹۰ دقیقه اول، مهنا حاجی حسینی و ساقی ملکی از دانشگاه آزاد با زمان ۳:۵۵.۷۲۰ دقیقه دوم و راجپوت ای شال و تایمور آبیا از پاکستان سوم شدند.

مسابقه شانس مجدد مسافت هزارمتر:

در مسابقه شانس مجدد روئینگ یکنفره سنگین وزن مردان الجانب حیامن از عراق B پراتیک گوپتا از هند و کیائو انسی از پاکستان اول تا سوم شدند.

مسابقه فینال این مواد صبح فردا شنبه ۱۹ شهریورماه برگزار می شود و دیدارهای مقدماتی مواد مسافت ۵۰۰ متر نیز عصر فردا برگزار خواهد شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان