سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به مصوبه ستاد اربعین مبنی بر عدم حضور زائرین در مرزهای غرب کشور، گفت: اعزام و جابه جایی مسافر از پایانه های استان گیلان بنا بر مصوبه ستاد ملی ...

غلامعلی نیک فهم خوب روان ملاسرائی، سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت ناوگان حمل ونقل برون شهری استان در پی بسته شدن مرزهای شش گانه غرب کشور، اظهار کرد: اعزام و جابه جایی مسافر از پایانه های استان گیلان بنا بر مصوبه ستاد ملی اربعین به مرزهای شش گانه تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی با بیان اینکه هم اکنون نیز ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری در مسیرهای منتهی به مرز فعال هستند، افزود: هم اکنون بیش از ۴۰ اتوبوس در پایانه های مرزی حضور دارند و مشغول برگرداندن مسافران و زائران به مقصد استان گیلان هستند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به خرید بلیت های اتوبوس توسط عده ای از مسافران و رزرو آن ها نیز گفت: در صورت عدم جابه جایی مسافر در پی ممنوعیت اعزام زائرین به مرزهای شش گانه، مبلغ بلیت به حساب مسافران مسترد خواهد شد.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان