رشت- رئیس شورای شهر رشت با اشاره به ثبت نام ۳۳ نفر برای نشستن بر کرسی شهرداری این شهر گفت: به دنبال انتخاب فردی هستیم که حداقل سه سال بتواند در این عرصه خدمت کند.

محمد حسین واثق کارگرنیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با فراخوان انتخاب شهردار رشت چندین نفر داوطلب برای تصدی این پست مدیریتی ثبت نام کردند، گفت: تاکنون ۳۳ نفر برای نشستن بر صندلی مدیریت شهری رشت ثبت نام کرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهردار منتخب باید حداقل ۹ سال سابقه مدیریت میانی داشته باشد، افزود: در مراحل پایانی ارزیابی سوابق افراد هستیم تا فردی واجد شرایط را برای این پست انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: افرادی که شرایط لازم را داشته باشند برای ارائه رزومه و برنامه های خود دعوت می شوند تا صلاحیت آنها ارزیابی و توان سنجی شوند.

واثق کارگرنیا عنوان کرد: از بین داوطلبان ثبت نامی، یک نفر خانم و مابقی نیز آقا هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه سرپرست فعلی شهرداری رشت نیز یکی از گزینه های تصدی این پست است، افزود: خدمت بین دانا مدارک خود را برای بررسی ارسال کرده و در حال ارزیابی عملکرد وی هستیم.

وی با بیان اینکه شهردار منتخب باید نظر اکثریت اعضای شورا را به دست آورد، بیان کرد: هم اکنون در حال ارزیابی گزینه ها هستیم و تلاش داریم که شخصی انتخاب شود تا حداقل سه سال بتواند در این عرصه خدمت کند و اما و اگرها و حواشی گذشته مجدداً تکرار نشود.

واثق کارگرنیا با اشاره به اینکه نمی توان زمان دقیقی برای انتخاب شهردار رشت در نظر گرفت، ادامه داد: تلاش اعضای شورای شهر رشت این است که در کوتاه ترین زمان ممکن شخصی واجد شرایط و صلاحیت را برای این منظور انتخاب کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان