مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه به نظر من در هفته های اخیر و از ابتدای فصل در لیگ برتر رفتار سازمان لیگ با تیم ملوان رفتار مناسبی نبود، گفت: این رفتار درشان مردم انزلی و باشگاه ملوان ...

پژمان نوری امشب در گفت وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به اتفاقات رخ داده و لغو دیدار فولاد اظهار کرد: این کارها، اتفاقی است که فقط در کشور ما رخ می دهد و ساعت ۱۲ سرپرست فولاد به سرپرست تیم ما زنگ می زند و اعلام می کند بازی لغو شده و پس از آن ناظر بازی هم تماس می گیرد که بازی لغو شده است. 

وی با اشاره به اینکه نمی دانم که چگونه به جمع بندی رسیدند که این اتفاق رخ بدهد، گفت: بدون اینکه ناظر استان حضور داشته باشد صورت جلسه کردند و بازی را لغو کردند. 

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه سوال های زیادی در ذهن ما باقی مانده، تصریح کرد: اگر هم شرایط بازی امروز نبوده چرا نباید طبق قانون، فردا بازی کنیم و همانطوری که از هواشناسی اطلاع داریم از فردا ساعت ۱۰ صبح هیچ بارشی در انزلی نداریم و شرایط بسیار خوبی بود که هم امروز بازی برگزار شود و اگر دوستان خیلی تمایل نداشتند به نظر من حداقل حق ما این بود که فردا بتوانیم بازی کنیم. 

نوری با اشاره به اینکه به نظر من در هفته های اخیر و از ابتدای فصل در لیگ برتر، رفتار سازمان لیگ با تیم ملوان رفتار مناسبی نبود، افزود: این رفتار در شان مردم انزلی و باشگاه ملوان نیست و در تمام شهرها اتفاقاتی می بینیم و وقتی یک ناظری می آید، تمام قوانین دنیا را میخواهد برای ملوان و انزلی پیاده کند در حالی که همان اتفاقات در شهرهای دیگر بر ضرر ما اتفاق می افتد، و چیزهایی را که قانون می کنند و می گویند باید اجرا شود و گرنه مجبور هستید خارج از استان بازی کنید در شهر دیگر همان اتفاق رخ می هد. 

وی با بیان اینکه این چند بازی از لحاظ رفتاری بیرون زمین به ملوان ظلم شد، گفت: خواسته من این است که حق ما را به ما بدهند و ما باید در این شرایط بتوانیم از حق خودمان دفاع کنیم، خیلی راحت است مازیار زارع بگوید اهواز گرم است و ما در این تاریخ بازی نمی کنیم یک ماه دیگر بازی می کنیم و هر کسی از شرایط خودش استفاده می کند به نفع تیم خودش و امیدوارم نگاه، نگاه عادلانه ای به باشگاه ملوان باشد و خواسته زیادی نداریم و می خواهیم به حق خودمان برسیم. 

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه شرایط خیلی بد تر از این هم بازی داشتیم، بیان کرد: بازی با سایپا در لیگ یک بازی خیلی خوبی هم بود و بدون حاشیه هم برگزار شد، ما هم در این فوتبال بودیم و فقط به خاطر اینکه ما چند سال در لیگ برتر نبودیم توی سر ما بزنند و بگویند که اینجا لیگ برتر است و باید این اتفاقات بیافتد و ورزشگاه های دیگر این کارهایی که ما انجام دادیم انجام ندادند و ناظر بازی هم همیشه تهدید می کند که باید بازی بعدی خارج از خانه بازی کنید. 

نوری با بیان اینکه به نظر من باید نگاه، نگاه عادلانه باشد، افزود: اینگونه نباشد که برای بعضی از تیم ها یک امتیاز ویژه ای قائل باشیم و برای بقیه تفاوت بگذاریم، نمی دانم که چه اتفاق پشت پرده ای بوده که ساعت ۱۲ تا ۱۲ و نیم تصمیم خود به خود گرفته شده و امضا و صورتجلسه شده بدون اطلاع نماینده استان و حداقل انتظار ما برگزاری بازی در ۲۴ ساعت آینده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان