بازگشت هوای گرم به گیلان

۱۴۰۱/۰۶/۱۹ ۲۰:۲۷ چاپ کد خبر: 177846
مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره اینکه از عصر یکشنبه از ناپایداری ها کاسته خواهد شد، گفت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش تدریجی دمای هوا از عصر یکشنبه تا چهارشنبه در گیلان هستند.

محمد دادرس عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت آب وهوای استان گیلان اظهار کرد: سامانه بارشی که از هفته گذشته وارد گیلان شده بود تا صبح فردا یکشنبه در استان فعال خواهد بود. 

وی با اشاره اینکه از عصر فردا از ناپایداری ها کاسته خواهد شد، افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده افزایش تدریجی دمای هوا از فردا تا چهارشنبه در گیلان هستند و احتمالا دمای هوا ۱۲ درجه افزایش می یابد. 

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه روز یکشنبه نیز دریا برای فعالیت های دریانوردی مناسب نیست، گفت: دمای هوای شهر رشت هم اکنون ۲۰ درجه سلسیوس است و به تدریج از فردا افزایش می یابد. 

دادرس با اشاره به گرم ترین و سردترین مناطق گیلان بیان کرد: در شبانه روز گذشته اسبه وونی تالش با ۱۱ درجه سلسیوس خنک ترین شهر و منجیل با ۲۷ درجه سلسیوس گرمترین شهر استان بوده است. 

وی با بیان اینکه افزایش ابر، وزش باد جنوبی و مه صبحگاهی از جمله پدیده های جوی مورد انتظار این هفته هستند، گفت: اکثر مناطق استان گیلان از روز دوشنبه تا چهارشنبه صاف، آفتابی و گرم پیش بینی می شوند. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان