افتتاح غرفه پویش «مشق احسان» در رشت

۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۱۹:۲۱ چاپ کد خبر: 177860
رشت- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ه) گیلان از افتتاح غرفه پویش «مشق احسان» در رشت خبر داد و گفت: پیش بینی شده شش هزار و ۷۰۰ بسته لوازم التحریر با مشارکت مردم تهیه و توزیع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی امیریان عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاحیه اولین غرفه مشق احسان شهرستان رشت اظهار کرد: این غرفه با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری رشت افتتاح شده است.

وی به اجرای پویش مشق احسان اشاره و با بیان اینکه این پویش با مشارکت مردمی و با هدف تهیه لوازم التحریر و بسته های آموزشی اجرای می شود، افزود: این لوازم در اختیار دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار قرار می گیرد.

امیریان با بیان اینکه در این پویش از طریق گروه های مردمی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان دانش آموزان کمتر برخوردار شناسایی و این بسته ها در اختیار آنها قرار می گیرد، گفت: شهروندان می توانند با مراجعه حضوری به غرفه های مشق احسان در این پویش مشارکت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه پیش بینی شده در استان گیلان بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ بسته لوازم التحریر تهیه شود، افزود: ارزش هر بسته با قیمت تولید کننده به قیمت ۲۵۰ هزار تومان است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان