رشت- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از فسخ قرارداد پیمانکار پروژه سد شفارود به دلیل عدم پرداخت مطالبات کارگران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد آقایی در نشست کارگروه مدیریت پیشگیری از وقوع جرم گیلان با موضوع سد شفارود با اشاره به اینکه این نشست در راستای پیگیری رفع مشکلات مردم رضوانشهر در برای تأمین آب شرب، آب زراعی، صنعتی، مطالبات و معوقات کارگران این سد برگزار شد، افزود: کارگران این سد بیش از ۸ ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند.

وی در ادامه اظهار داشت: در این جلسه مصوب شد تا شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران به عنوان مجری طرح بر اساس قانون تقاضای فسخ را تنظیم و پس از تنفیذ و طی کردن مراحل قانونی و با حکم دادگاه، پیمانکار فعلی خلع شده و این پروژه به پیمانکار جدیدی واگذار شود.

آقایی با تاکید بر اینکه معوقات کارگری باید پرداخت شود، تصریح کرد: پرداخت مطالبات برخی سازمان ها مانند تأمین اجتماعی و اداره مالیاتی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود با پیگیری های دستگاه قضائی در راستای رفع دغدغه مردم رضوانشهر و حل مشکلات جامعه کارگری، به زودی کارگاه سد شفارود شروع به کار کرده و به زودی شاهد اتمام این پروژه باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان