رشت- سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای بازگرداندن زوار گیلانی اربعین از مرز مهران گفت: تاکنون ۲۹ اتوبوس به این مرز اعزام شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی نیک فهم شامگاه یکشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به پیش بینی های انجام شده برای بازگشت زوار گیلانی از مرز به استان اظهار کرد: با توجه به اینکه هیچ اعزامی از استان گیلان به سمت مرزها نداریم از همه ظرفیت ها برای بازگرداندن زوار به استان استفاده می شود.

وی به اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی از استان گیلان به سمت مرز مهران اشاره کرد و افزود: بعد از ورود زائران گیلان به داخل کشور از طریق این ناوگان به استان منتقل می شوند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین با بیان اینکه نیروهای خدماتی و راهداری خود را در مرز مهران مستقر کرده ایم، گفت: یک سکوی ویژه نیز پیش بینی شده که زوار می توانند با مراجعه به این سکو به استان بازگردند.

وی با اشاره به اعزام ۲۰ اتوبوس از ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان به مرز مهران در روز شنبه ادامه داد: دیروز نیز ۹ اتوبوس دیگر به این مرز اعزام شده است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان