شفت- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت شفت گفت: مسئولان جذب حداکثری اعتبارات امسال را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شفت اظهار کرد: گزارش هایی از برخی دستگاه های اجرایی به ما می رسد که کارکنان تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار نمی دهند و این زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

بهروزی فر با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه ها مراقب بدنه ادارات و دستگاه تحت مدیریت خود باشند، تصریح کرد: شرایط کشور به گونه ای است که باید با اتحاد و همدلی به مردم خدمات رسانی صورت گیرد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه استعلامات اداری به موقع پاسخ داده شود، افزود: مسئولان اجرایی شفت در کسب اعتبارات برای سال جاری بکوشند چرا که شهرستان شفت کمتر توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه از بانک ها گله مند هستیم زیرا با حداکثر سخت گیری های بی مورد مردم را گرفتار کرده اند، اضافه کرد: واحدهای تولیدی و صنعتی درگیر بروکراسی اداری در بانک ها هستند.

بهروزی فر با اشاره به اینکه تهاتر قیر حل شده و بنیاد مسکن می تواند این مشکل را حل کند به دنبال جذب اعتبارات ملی برای شهرستان هستیم، افزود: محرومیت تهدیدی برای شهرستان است اما با مدیریت جهادی این تهدید باید به فرصت تبدیل شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان