آستارا- فرماندار آستارا با بیان اینکه کار جهادی به همان روحیه نیز نیاز دارد، تصریح کرد: عامل و رمز پیروزی بر مشکلات همین کار جهادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور بعد ازظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های آستارا که در فرهنگ سرای شهید عزیزی شهرداری لوندویل برگزار شد، اظهارکرد: اقدامات و کارهای جهادی اساس انقلاب را محکم کرده و ما را در رسیدن به برنامه هایی که انقلاب ترسیم کرده نزدیک می کند.

وی گفت: جهادگرانی که در صحنه های جهادی حضور دارند همچون مجاهدان فی سبیل الله هستند که بدون منت و هیچ چشمداشتی برای رضای خدا و خدمت به بندگانش تلاش می کنند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه گروه های جهادی بسیجی به ویژه دانشجویان جهادگر اقدامات ماندگار بسیاری در کشور انجام داده اند، افزود: کار جهادی بن بست شکن و امیدآفرین است و تفکر جهادی و حضور دلنشین جهادگران، همه مسائل را حل می کند.

رضایی پور با بیان اینکه کارهای جهادی همچون سپاه و بسیج، مولود انقلاب هستند، افزود: به همت جهادگران و با دستان توانای جوانان، کارها و اقدامات ارزشمندی در بخش های مختلف انجام شده است.

وی عمل صالح و بی منت جهادگران دانشجو را ارزشمند دانست و گفت: کار شما نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی والا دارد و قطعاً در این دنیا و آخرت نتایج آن را می بینید.

گفتنی است، اردوهای جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه های آستارا از امروز آغاز شد و جهادگران بسیجی در قالب این اردوها به انجام فعالیت های عمرانی، آموزشی، بهداشتی، کارآفرینی و … در روستاها و مناطق محروم خواهند پرداخت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان