مربی لالیگایی جدید ملوان کیست؟ + عکس

۱۴۰۱/۰۶/۲۲ ۲۳:۰۰ چاپ کد خبر: 177905
یک مربی پرتغالی به کادر فنی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، با نظر مازیار زارع سرمربی این تیم، اریکو پینهال مربی پرتغالی به عنوان دستیار به کادر فنی ملوان اضافه شد.

قوی سپید خزر پس از سال ها توانست به رقابت های جایگاه اصلی خود یعنی لیگ برتر فوتبال ایران صعود کند. اما تا پایان هفته ششم، نتایج انزلی چی ها مناسب نبوده و این تیم با ۲ تساوی، ۳ شکست و بدون پیروزی، در قعر جدول رده بندی قرار گرفته و علاوه بر علاقه بسیار زیاد مردم گیلان و بندرانزلی مازیار زارع تحت فشار قرار گرفته، همین مسئله سبب شده تا آن ها به دنبال تقویت کادرفنی خود باشند تا استادیوم سن سیروس را غرق شادی کن.

 

اریکو اندره اولیویرا پینتهال ۳۹ ساله سابقه مربیگری در تیم های آلمریای اسپانیا، ژیل ویسنته پرتغال و... را در کارنامه دارد.

او مربی گری را در تیم زیر ۱۷ سال ویلانوونسه پرتغال شروع کرده و سه سال در قامت مربی گری در این تیم حضور داشت.

پس از تیم زیر ۱۷ سال ویلانوونسه به تیم زیر ۱۵ سال مایا حضور داشت و پس از موفقیت در آنجا به تیم زیر ۱۷ سال این تیم پرتغالی نقل مکان کرد و پس از آن نیز از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ کمک مربی تیم مایا لیدادور در لیگ منطقه شهر پرتو حضور یافت.

در اواخر سال ۲۰۱۵ پینتهال به ژیل ویسنته پرتغال در لیگ یک این کشور به عنوان کمک مربی حضور پیدا کرد در این مدت ۲۴ بازی دستیار ناندینیو ، ۱۱ بازی دستیار اولیس مورایس، ۸ بازی دیتو و یک بازی هم دستیار روی سیلوا در تیم ویسنته پرتغال بود.

پس از یک سال حضورش در ژیل ویسنته به فامالیسائو پرتغال تیمی که مهدی طارمی هم ۸ماه پیش دروازه این تیم را روی یک ضربه پنالتی باز کرد .

یک سال پس از حضورش در سال ۲۰۱۸ به تیم ژیل ویسنته آمد و باز هم به عنوان کمک مربی حضور داشت و پس از این تیم دو سال به آلمریا بی رفت و پس از آن به لیگ پرتغال برگشت و در لیگ دو این کشور مربی گری تیم بی سد (B SAD) را بر عهده گرفت.

نکته قابل توجه در مورد این مربی بخش عمده فعالیت با  عضویت در کادرفنی سرمربی پرتغالی به نام ناندینهو است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان