رشت- استاندار گیلان با تأکید بر تلاش جهادی همه مدیران برای جذب اعتبارات گفت: نباید در گیلان فقر مطلق در هیچ منطقه ای شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری در سالن غدیر استانداری گیلان با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار اظهار کرد: پایداری اشتغال طبق سیاست های دولت سیزدهم اهمیت دارد و همه دستگاه ها باید این هدف را در دستور کار قرار دهند.

استاندار گیلان با گلایه مندی از عدم حضور برخی فرمانداران و مدیران در این جلسه بیان کرد: به غایبان تذکر و اخطار دهید و در صورت تکرار هیچ تعارفی با این افراد نداریم زیرا باید با مردم صادق الوعد باشیم.

عباسی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت ها برای احیای واحدهای نیمه فعال و تعطیل بهره بگیریم، افزود: چرا در آمار برخی شهرستان ها درصد اشتغال رتبه بالای ۱۵ دارد. رقابت ها باید به حدی باشد که حداقل فاصله بین عملکردها کم شود.

استاندار گیلان با بیان اینکه عملکرد ما باید با اسناد بالادستی تطابق داشته باشد، ادامه داد: به تمامی فرمانداران که در جلسه امروز شرکت نکردند تذکر کتبی بدهید.

وی با تاکید بر اینکه وظیفه فرمانداران معرفی مدیران ضعیف و متخلف است، افزود: نباید در گیلان فقر مطلق داشته باشیم و اگر در منطقه ای چنین وضعیتی مشاهده شود مدیران آنجا را نخواهم بخشید.

عباسی با تاکید بر تلاش جهادی دستگاه ها و جذب کامل اعتبارات تخصیص یافته بیان کرد: برخی از دستگاه ها از روزمرگی خارج شوند و با طرح های نو و خلاقانه عمل کنند اگر می خواهید با نگاه قبلی کار کنید رشد ۸ درصدی اقتصادی محقق نمی شود و در هیچ زمینه ای پیشرفت نمی کنیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان