با گسترش اینترنت و پتانسیل های بالای آن، این روزها طراحی سایت برای کسب و کارها و شرکت های مختلف، به یک ضرورت تبدیل شده است. استفاده از نسل جدید سایت سازها، محبوبترین روشی می باشد که در سراسر جهان مورد توجه صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته. شاید قبلا با انواع سایت ساز فوری و پلتفرم هایی که از قالبهای آماده برای طراحی سایت ها استفاده میکنند، آشنا بوده و در مورد ایرادات آن ها اطلاع داشته باشید. اما کاریک که یکی از بهترین ها در بین نسل جدید سایت سازها شناخته می شود، مزیت و قابلیت های منحصر به فردی را به شما ارائه خواهد داد.

از ایراداتی که سایت سازها معمولی دارند، ساختار ثابت نرم افزاری و بدون تغییر و سرورهای غیر قابل جا به جایی در آن ها اشاره کنیم. برای اولین بار در ایران، سایت ساز کاریک با در نظر گرفتن ایراداتی که در سایت سازهای قدیمی وجود دارد، پلتفرمی را برای طراحی ارزان و نسل جدید سایت ها ایجاد کرده است. برای دسترسی به کاریک و خدمات بی نظیر آن میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:

مزیت های نسل جدید سایت ساز کدام است؟

همانطور که میدانید، طراحی سایت با کمک بهترین سایت ساز ارزان و فوری به شما این امکان را میدهد که تنها با چند کلیک ساده و بدون نیاز به کدنویسی، سایت خود را ایجاد کنید. اما این به معنی بی نقص بودن این پلتفرم ها نیست و سایت های فعال در این حوزه ایراداتی را هم در کنار مزیت های بی شمار خود دارند. به همین دلیل هم نسل جدید سایت سازها بوجود آمدند که کاریک اولین نمونه ایرانی این پلتفرم های طراحی سایت و فروشگاه ساز است.

این پلتفرم در کنار مزیت هایی که یک سایت ساز معمولی دارد، ایرادات آن ها را برطرف کرده است. برای مثال در نسل جدید سایت سازها، کارفرما میتواند برخلاف سایت سازهای عادی، علاوه بر تغییر قالب گرافیکی سایت خود میتواند که نرم افزارهای مربوط به آن را هم تغییر دهد. همچنین با کمک کاریک امکان جا به جایی و تغییر سرورهای سایت هم فراهم شده است. این مزیت ها برای اولین بار در ایران تنها به وسیله سایت ساز کاریک فراهم شده است. البته شرکت طراحی سایت راتین هم خدمات با کیفیتی را در زمینه ساخت سایت میتواند به شما ارائه دهد.

کاربرد قابلیت های نسل جدید سایت سازها در طراحی سایت

برای درک بهتر این موضوع که استفاده از نسل جدید سایت ساز که به آن ها سایت ساز گسترش پذیر هم گفته میشود، چه مزیت هایی را برای شما خواهد داشت؛ شاید بهتر باشد که با مثالی این موضوع را توضیح دهیم. فرض کنید که شما صاحب یک کسب و کار کوچک و یا فروشگاه اینترنتی تازه تاسیس هستید که تنها تعداد محدودی از کالا و خدمات را به فروش میرساند. به مرور زمان و با بزرگ تر شدن این بیزینس، سایتی که با یک سایت ساز معمولی برای خود طراحی کرده اید، نمی تواند پاسخگوی تعداد بالایی از محصولات متنوع و کمپین های فروش باشد.

 به همین دلیل هم مجبور خواهید شد که به طور کامل کدهای فروشگاه اینترنتی خود را تغییر دهید. اما در صورتی که از نسل جدید سایت ساز برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کرده باشید، می توانید بدون هیچ نوع دردسری تعداد محصولات، دسته بندی ها و پلن های فروش مختلفی از جمله انواع تخفیفات و کمپین های فروش، فرمول های قیمت گذاری جدید، جشنواره ها و... را به سایت خود اضافه کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نخواهید داشت که کدهای سایت خودتان را تغییر دهید.

کاریک؛ نخستین پلتفرم از نسل جدید سایت ساز در ایران

پلتفرم کاریک به وسیله جمعی از برنامه نویسان مطرح کشور و با توجه به مشکلاتی که اکثر کارفرمایان به دلیل ساختار محدود سایت های خود با آن ها درگیر میشوند، توسعه پیدا کرد. این پلتفرم که در حال حاضر به عنوان نخستین نسل جدید سایت ساز در ایران شناخته میشود، فعالیت حرفه ای خود را از سال 1389 آغاز و تا به امروز به هزاران کارفرمای مختلف خدمت رسانی کرده است. به همین دلیل هم توسعه دهندگان کاریک، به خوبی از مشکلات صاحبان کسب و کارها آشنا هستند.

به همین منظور هم با تکیه بر دانش و تجربه خود، در سال 1395 تصمیم به توسعه برنامه سایت ساز فوری خود گرفتند. در نتیجه این بروزرسانی بود که اولین نسل جدید سایت ساز در ایران بوجود آمد. در حال حاضر کاریک را میتوان به عنوان بهترین سایت ساز ارزان دانست که ایرادات پلتفرم های قدیمی را ندارد و به همین دلیل هم مورد توجه صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است.

جمع بندی

مهم نیست که هدف شما ساخت سایت شخصی برای خودتان است یا قصد دارید پلتفرمی را برای معرفی کالا و خدمات خود بسازید، در هر صورت بهترین انتخاب برای طراحی سایت شما استفاده از نسل جدید سایت سازها خواهد بود.

 

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان