خانواده شهدا سند زنده نظام هستند

۱۴۰۱/۰۶/۲۳ ۱۸:۱۰ چاپ کد خبر: 177932
رشت- استاندار گیلان دیدار با خانواده شهدا را موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه مسئولان دانست و گفت: آنها سند زنده نظام ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و مراسم بزرگ تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت اظهار کرد: باید با پیروی از منویات رهبری بر آرمان های انقلاب ایستادگی کنیم.

استاندار گیلان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد تبیین در جامعه گفت: سرود سلام فرمانده موج نورانی را در کشور و دنیا به راه انداخت و در شرایط تهاجم فرهنگی دشمنان و تحریم اقتصادی بی رحمانه توانست موجی ایجاد کند که مشتاقان مسیر ولایت آن را دریافتند.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تاکید بر این است که رابطه مسئولان با خانواده شهدا خادم و مخدوم باشد ادامه داد: باید برای بهره مندی از فیوضات خانواده شهدا پیش گام باشیم و نه تنها در شعار بلکه در عمل نیز داوطلبانه به آنها خدمت کنیم.

عباسی با بیان اینکه باید راه نورانی که شهدا به ما نشان دادند را پاس بداریم و از آن تبعیت کنیم، تصریح کرد: حداقل وظیفه مسئولان تجلیل از خانواده شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها است و باید از فضاهای مختلف هنری مانند سینما، تئاتر، چاپ کتاب برای این منظور استفاده کنیم.

وی دیدار با خانواده شهدا را موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه مسئولان دانست و افزود: آنها سند زنده نظام ما هستند و موجب می شوند فهم عمیقی از شهادت و ایثارگری پیدا کنیم.

استاندار گیلان با اشاره به برگزاری رزمایش استانی و مراسم دیدار با خانواده شهدا در ۳۱ شهریور ماه بیان کرد: تمامی رؤسای ادارات و فرمانداران در شهرستان ها این برنامه را اجرا کنند تا خانواده شهدا این پیام را دریافت کنند و ناامید نشوند.

عباسی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استانی و دستگاه های فرهنگی و آموزش و پرورش برای خلق آثار فاخر در حوزه ایثار و شهادت گفت: از کلیشه ها فاصله بگیرید و در خلق آثار از خلاقیت بهره گیرید تا ماندگار شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان