رودبار- فرماندار رودبار با گلایه از کم کاری برخی مدیران در جذب اعتبارات گفت: با جدیت بیشتری پیگیر جذب اعتبارات باشید.

به گزارش خبرنگار مهر، طهمورث عموپور ظهر چهارشنبه در جلسه مشترک کمیسیون دانشجویی و ستاد مقابله با کرونای شهرستان رودبار، اظهار کرد: بسترها برای بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی فراهم شود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به موارد بهداشتی در مدارس افزود: شیوه نامه ها و دستورالعمل های بهداشتی در کلاس های درس به صورت جدی رعایت شود

فرماندار رودبار با انتقاد از کم کاری برخی مدیران در جذب اعتبارات بیان کرد: برای اخذ اعتبارات نباید کم کاری صورت گیرد باید با جدیت به دنبال جذب اعتبارات باشید.

عموپور با بیان اینکه عملکرد مدیران زیر ذره بین فرمانداری است، گفت: عملکرد ادارات و مدیران را به جد زیر نظر داریم و اگر تخطی در امور صورت گیرد باید آن مدیر داوطلبانه استعفایش را روی میزش بگذارد و برود.

وی با بیان اینکه هیچ کاری در شهرستان نباید ابتر بماند، افزود: مدیران رویکرد جهادی و مردمی دولت سیزدهم را در شهرستان پیاده کنند تا کارها و امورات مردم روی زمین نماند.

فرماندار رودبار با بیان اینکه سلامت مردم شوخی بردار نیست، گفت: مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه ها به منظور ارتقای سلامت جامعه هدف در رعایت دستورالعمل های بهداشتی تلاش کنند.

کلاس های مدارس به تهویه مجهز شود

مدیر شبکه بهداشت رودبار هم در این نشست، اظهار کرد: رودبار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و با توجه به افزایش روند ورود مسافران به این شهرستان رودبار و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و رفتن به سمت فصل پاییز که انتشار ویروس سریع تر رخ می دهد احتمال می دهیم پیک جدیدی را در پیش داشته باشیم.

مسعود نوروزی همچنین افزود: کلاس های مدارس برای بازگشایی باید مجهز به تهویه باشند و نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی نیز تاکید می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان