رشت- رئیس بسیج رسانه گیلان با اشاره به اجرای پویش «نذر آزادی» گفت: این پویش نذر اربعینی خبرنگاران گیلان برای آزادی زندانیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پارسا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به پیشتازی اصحاب رسانه گیلان در فعالیت های نوع دوستانه اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره افسران خط مقدم جبهه فرهنگی بوده و پیشگامی در فعالیت های جهادی در راستای فرهنگ سازی را رسالت حرفه ای خود می دانند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی برای دومین سال متوالی به نیابت از زیارت امام حسین (ع) در اربعین، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم نقدی را در دستور کار خود قرار داده اند، گفت: اصحاب رسانه گیلان بار دیگر با یک اقدام جهادی گره گشایی کرده و تعدادی از زندانیان جرایم نقدی را از بند زندان آزاد کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ جهادی به عنوان یکی از ویژگی های شاخص اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه استان گیلان علاوه بر مشارکت فعال در فعالیت های نوع دوستانه، در پویش «نذر آزادی» سال گذشته مفتخر شدند تا دو زندانی جرایم نقدی را آزاد کرده و به آغوش خانواده برگرداندند.

پارسا با تاکید بر اینکه پویش «نذر آزادی» بستر گلریزان رسانه ای را در مسیر فرهنگ سازی در انجام کار خیر فراهم کرده است، افزود: خبرنگاران گیلانی با اقدامات نوع دوستانه نشان دادند که علاوه بر رسالت خبری و فعالیت حرفه ای در ترویج کار خیر، در میدان عمل پیشتازی می کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: اصحاب رسانه و همه خیرین نیک اندیشی می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۵۸۱۶۴ گروه جهادی عاشوراییان واریز کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان