رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: جهاد کشاورزی با تمام توان در کنار تولید کنندگان این بخش است.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی عصر پنجشنبه در نشست خبرگان بخش کشاورزی گیلان اظهار کرد: اهمیت علم و دانش در تولیدات کشاورزی بر کسی پوشیده نیست و امروز با تکیه بر این موضوع می توان تولیدات کشاورزی را به دو برابر افزایش دهیم.

وی تولید کنندگان بخش کشاورزی را سربازان امنیت غذایی دانست و اضافه کرد: شاخص های تولید غذایی در کنار اقتدار نظامی می تواند کشور را قدرتمند کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان اظهار کرد: کشاورزان نمونه و برتر استان به عنوان خبرگان بخش کشاورزی هستند که با استفاده از تجربه و توان خود توانستند که مرزهای تولید را جابجا کنند.

محمدی ادامه داد: کشاورزان گیلان بهترین الگو برای تمام کشاورزان مؤسسات تحقیقاتی و سایر نهادها و دستگاه های علمی کشور هستند و توانایی علمی که از مزرعه به دست آورده اند، مثال زدنی است.

وی تصریح کرد: امروز فصل جدیدی در کشاورزی آغاز شده که نیازمند تصمیمات جدی است و باید با همکاری و تعامل با تمام تولیدکنندگان بخش کشاورزی تجربیات و علم و دانش خود را به آنان منتقل کنیم تا با نگهداری و تولید ثروت از عرصه های در اختیارشان بسیاری از دغدغه های امروز گیلان و کشور در حوزه کشاورزی برطرف شود.

محمدی با بیان اینکه جای خالی تشکل خبرگان کشاورزی در جهاد کشاورزی احساس می شد، ادامه داد: کار ترویجی مهم ترین برنامه در دستور کار این تشکل است تا با استفاده از ابزارها و نرم افزارها، تجربیات و ترویج را انتقال دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تاکید کرد: این سازمان با تمام توان در کنار تولید کنندگان خود است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان