پیشرفت ۸۵ درصدی میدان گیل لاهیجان

۱۴۰۱/۰۶/۲۴ ۲۱:۳۳ چاپ کد خبر: 177952
لاهیجان- نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره پیشرفت ۸۵ درصدی پروره ملی میدان گیل لاهیجان گفت: احداث بیمارستان جنرال در لاهیجان ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول فرخی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به وجود مشکلات زیر ساختی بسیار در شهرهای لاهیجان و سیاهکل اظهار کرد: پروژه ملی میدان گیل لاهیجان تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با پیگیری های انجام شده و رفع معارض ها اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری همایش بزرگداشت مفاخر شهرستان های لاهیجان و سیاهکل افزود: با همکاری نهادهای فرهنگی همایشی برای قدردانی از تلاش های شخصیت هایی که برای توسعه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل گام برداشته اند برگزار می شود.

فرخی با اشاره به راه اندازی پروژه های گلخانه صنعتی و شهرک صنعتی شهر رودبنه گفت: با راه اندازی این ۲ پروژه اشتغالزایی بسیاری برای جوانان ایجاد می شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل با تاکید بر وجود پروژه های نیمه تمام از گذشته تصریح کرد: با تلاش های صورت گرفته بخشی از پروژه ها با پیشرفت خوبی در حال اجراست و پروژه هایی همچون بیمارستان پیروز و ۲۲ آبان با جذب اعتبارات و ورود ارتش برای تسهیل در امور بیمارستان پیروز گام های بلندی برداشته شده است.

فرخی با تاکید بر ضرورت احداث بیمارستان جنرال در لاهیجان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی لاهیجان در سطح استان پژوهشکده هواشناسی در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی تصریح کرد: مسئولان باید نسبت به مسائل مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست که منابع درآمدی، اقتصادی و سلامتی مردم به آن گره خورده است توجه ویژه ای داشته باشند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان