فرماندار تالش با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات این شهرستان معادل ۷۰ میلیارد تومان بود، گفت: این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، کیا عاشوری عصر امروز در جمع مردم دهستان خرجگیل با تأکید بر تلاش دولت جهت محرومیت زدایی و توجه به مشکلات روستاییان اظهار کرد: توجه به مناطق محروم در اولویت برنامه ها و راهبردهای دولت مردمی است که در یک سال اخیر در این راستا اقدامات ارزشمندی داشته است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته اعتبارات شهرستان معادل ۷۰ میلیارد تومان بود، افزود: اما در این دولت با افزایش ۲.۵ برابری این مبلغ در سال ۱۴۰۱ به ۱۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه در راستای محرومیت زدایی دهستان خرجگیل، اعتبارات خوبی برای حل مشکلات مردم منطقه اختصاص یافته است، تصریح کرد: رفع مشکلات حوزه آب رسانی تالش یکی از مسائلی است که با تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان خارج از اعتبارات شهرستاتی، توسط قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) با مشارکت آب و فاضلاب در سطح شهرستان در حال انجام است.

عاشوری با اشاره به اینکه در طول چند ماه گذشته کمبود آرد و نان مشکلاتی برای مردم به وجود آورده بود، گفت: با پیگیری های انجام شده، چهار هزار کیسه به سرانه آرد نانوایان در سطح شهرستان اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به حضور مدیرکل امور عشایری استان گیلان در این جلسه، از تخصیص اعتبارات عشایری برای تکمیل پل ناو بالا و تکمیل راه خرجگیل به ناو خبر داد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان