رشت- مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به وقوع ۷۵ مورد حادثه طی یک هفته گذشته در استان گفت: ۱۵۳ نفر در این حوادث از خدمات هلال احمر بهره مند شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اقدامات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته با افزایش حضور مسافران در استان گیلان اظهار کرد: برای خدمات رسانی بهتر به ویژه در طرح سالم سازی دریا پایگاه های ثابت و سیار این جمعیت در نقاط مختلف استان گیلان مستقر و در آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۷۵ مورد عملیات امداد و نجات انجام شده است، گفت: از این تعداد ۳۹ مورد جاده ای، ۱۲ مورد کوهستانی، ۸ مورد حضوری، ۷ مورد ساحلی و ۹ مورد شهری بوده است .

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه در این حوادث ۱۵۳ نفر دچار حادثه شدند، افزود: ۹۱ تیم عملیاتی با ۲۸۹ نیرو در این حوادث حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۸۰۰ تماس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گیلان مبنی بر گزارش حوادث برقرار شده است، ادامه داد: ۹ پایگاه موقت و ۲۰ پایگاه ساحلی و یک تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد هوایی در مرکز استان در طرح سالم سازی دریا خدمات رسانی می کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان