رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های این استان گفت: پنج شهرستان گیلان در وضعیت آبی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فردین مهرابیان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به آخرین آمارهای کرونایی در استان گیلان اظهار کرد: روند آمارها همانند روزهای گذشته نزولی است.

وی با تأکید بر اینکه شهروندان باید از هرگونه عادی انگاری کرونایی جدا پرهیز کنند، افزود: هم اکنون ۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۱ بیمار جدید شناسایی و در بیمارستان های استان گیلان پذیرش شدند، گفت: ۱۲ بیمار نیز بهبود یافته و از مراکز درمانی مرخص شدند.

مهرابیان با اشاره به اینکه ۲۰ نفر از بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند، ادامه داد: افزود: ۵ نفر از این بیماران در ۲۴ ساعت گذشته به این بخش منتقل شده اند.

وی همچنین به رنگ بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان اشاره و اضافه کرد: در این اطلاعیه پنج شهرستان لنگرود، فومن، تالش، آستارا و املش در وضعیت آبی قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: سایر شهرستان های استان گیلان نیز در وضعیت نارنجی قرار داشته و هیچ شهرستانی قرمز نیست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان