رئیس کل دادگستری استان گیلان دستور به شهردار بندرکیاشهر در خصوص مرمت سازی پل چوبی این بندر گفت: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از پل چوبی بندرکیاشهر و در جمع خبرنگاران با بیان اجرای عدالت در جامعه یکی از اهداف قوه قضاییه در کشور است، اظهار کرد: عدالت به معنای توازن است و اگر در جامعه ای توازن نباشد جزو کاستی و نارسایی نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یک قدرت متوازن می تواند زمینه ساز اقدامات مبارکی در جامعه باشد، گفت: همه مجموعه ها و نهادها باید در کنار یکدیگر و در راستای یک هدف مشخص تلاش کنند.

رئیس کل دادگستری استان گیلان با دستور به شهردار بندرکیاشهر در خصوص مرمت سازی پل چوبی این بندر بیان کرد: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

خلیلی نقش جاذبه گردشگری بندرکیاشهر در جذب توریست را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: در کنار مرمت پل، سازه ها و آلاچیق هایی نیز در جهت زیبایی و تلطیف فضا و متناسب با این مکان ساخته شود و پیشرفت کار نیز باید به رئیس حوزه قضایی کیاشهر گزارش شود.

وی با بیان اینکه به لحاظ غفلت ورزی مدیران گذشته پل تاریخی کیاشهر کیفیت خود را از دست داده است، گفت: ریاست کل دادگستری استان  پس از بازدید، دستور مرمت و بهسازی سریع این پل را صادر کردند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان