معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان شعار هفته دفاع مقدس را «ما مقاوم هستیم» معرفی کرد و گفت: در سطح استان گیلان یک هزار و ۵۱ برنامه، شامل دیدار ویبناری رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس گیلانی همزمان در سطح ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان پیش ازظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دوران دفاع مقدس نمونه بارز همبستگی میان آحاد مختلف مردم بوده است، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس گروه ، اختلافات سلیقه ای را کنار گذاشته و به منظور حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه های حق علیه باطل رفتند که در تاریخ بی سابقه بوده است. 

وی با اشاره به نقش دوران دفاع مقدس در ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: در دهه سوم تمام انقلاب ها سیر نزول ایجاد شده ولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل وجود دفاع مقدس و به منظور آبادانی کشور، جوانان کادرسازی شده و بعد از جنگ تحمیلی به آبادانی کشور پرداختند، لذا باید این مهم برای جوانان نسل جدید بازگو شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، شعار هفته دفاع مقدس را «ما مقاوم هستیم» معرفی کرد و افزود: استکبار همواره از اولین روزهای پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال نابودی این کشور بوده ولی مردم در طول این مدت با مقاومت و ایستادگی خود باعث ماندگاری این نظام مقدس شدند لذا شعار هفته دفاع مقدس شعار «ما مقاوم هستیم» است. 

منشوری با بیان اینکه برای بهتر برگزار شدن هفته دفاع مقدس کمیته های مختلفی تشکیل شده است، تصریح کرد: به منظور بهتر برگزار شدن هفته دفاع مقدس کمیته هشت گانه تشکیل شده و تمام ارگان های نظامی و غیرنظامی با وحدت، برنامه های خود را اجرایی می کنند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش اقشار در دوران دفاع مقدس بیان کرد: نقش اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس بسیار مهم بوده و به این منظور یکی از اهداف در دوران دفاع مقدس بازگویی فداکاری اقشار مختلف جامعه است. 

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس منجر به ایجاد خودباوری جوانان در جمهوری اسلامی شده است، گفت: دوران دفاع مقدس، علیرغم تمامی تهدید و ویرانی ها برای جمهوری اسلامی به یک فرصت تبدیل شده و جوانان این مرز و بوم به یک خود باوری رسیدند که می توان بدون اتکا به کشورهای غربی به موفقیت رسید. 

منشوری با اشاره به شاخصه های قوی بودن در جمهوری اسلامی افزود: شاخصه اصلی قوی بودن در وحدت، همبستگی، ولایت مداری و مبارزه با استکبار است. 

وی نقش استان گیلان در دوران دفاع مقدس را بسبار مهم و موثر دانست و تصریح کرد: یکی از برجسته ترین مسئله در دوران دفاع مقدس و در خصوص استان گیلان وفاداری و وجود 8 هزار شهید بوده که از راحتی خود گذشته و به مرزهای جنوب و غرب برای مبارزه با دشمن حاضر شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اعلام برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس در استان گیلان بیان کرد: در سطح استان گیلان یک هزار و ۵۱ برنامه، شامل دیدار ویبناری رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس گیلانی همزمان در سطح کشور با مقام معظم رهبری، رژه نیروهای مسلح در روز پنجشنبه، گلباران مزار شهدا، برپایی نمایشگاه در میدان شهدای ذهاب، یادواره شهدای و آبرو محله در سطح استان گیلان، ویزیت رایگان و دیدار با خانواده معظم شهدا برگزار می شود. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان