جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی در اعتراضات روز گذشته رشت خبر داد و گفت: برخی از افراد به دنبال تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته شاهد اعتراضات غیر قانونی در برخی از نقاط رشت بودیم، اظهار کرد: در روز گذشته برخی از افراد به بهانه فوت مهسا امینی شروع به اعتراض غیرقانونی در برخی از نقاط شهر رشت کرده و آرامش جامعه را با مخاطره مواجه کردند.

وی با اشاره به نقشه شوم دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی در خصوص سوءاستفاده از فوت مهسا امینی گفت: بعد از فوت مهسا امینی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس با انتشار فراخوان های کورکورانه در فضای مجازی مبنی سعی در برهم زدن نظم و امنیت عمومی و ایراد خسارت به تعدادی از واحدهای صنفی را داشتند که با هوشیاری پلیس دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان برهم زننده نظم عمومی، تحریک، تعرض به شهروندان و تخریب اموال عمومی خبر داد و افزود:  برخی از افراد به دنبال تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحدهای صنفی در شهر رشت بودند که این افراد به تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

حسن پور حساب مردم از اغتشاشگران که مخلان نظم و امنیت را جدا دانست و اضافه کرد: برخورد با آسیب زنندگان به بیت المال و برهم زنندگان نظم عمومی مطالبه جدی شهروندان است.

وی با تأکید بر لزوم توجه به اخذ مجوز به برگزاری تجمع قانونی بیان کرد: پلیس قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد عده معدودی با سوءاستفاده از احساسات مردم، باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

انتهای پیام/۳۳۸۹/س

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان