شفت- فرمانده سپاه ناحیه شفت از اجرا و برگزاری ۲۴۵ برنامه فرهنگی همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات این شهرستان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار کرد: دوران دفاع مقدس الگوی انقلاب اسلامی به جهانیان است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام ابرقدرت های شرق و غرب برای تجزیه نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند، افزود: شکوه و عظمت دفاع مقدس در پرتو ارزش های الهی و پایبندی اقشار مختلف مردم و رزمندگان به این ارزش های الهی سبب شد دشمنان با شکست رو به رو شوند.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس دوران حماسه آفرینی اقشار مختلف بخصوص جوانان در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی بود، گفت: ایثار و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در آن دوران برگرفته از فرهنگ عاشورایی بوده و به یک گفتمان مشترک در بین ملت های مظلوم و مستضعفان دنیا تبدیل شد.

سرهنگ نقدپور با تاکید اینکه بیش از ۲۴۵ برنامه در سطح ۱۴۰ پایگاه مقاومت در طول هفته دفاع مقدس اجرا می شود، اضافه کرد: شکوفایی، ابتکار و خلاقیت مردم ایران، پاسداشت انقلاب اسلامی به ویژه دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت و الگوسازی از الگوهای واقعی، ازجمله محورهای هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه ناحیه شفت ادامه داد: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و اقتصاد مقاومتی، اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و رزمی، ویزیت رایگان، برگزاری میز خدمت جهادی، یادواره های شهدا، کلنگ زنی همزمان احداث ۴۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، برگزاری ویژه برنامه روز سرباز، اجلاسیه مجمع عالی بسیج شهرستان، نشست های روشنگری، تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس، پویش سراسری الگوی دفاع مقدس در فضای مجازی و نذر خون، پویش «همکلاسی مهربان من» از برنامه های شاخص این هفته به شمار می رود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان